**** De gemeente Gouda organiseert op 11 juni een bijeenkomst over Plaswijck Aardgasvrij ****
De Energiewerkgroep Watergras informeert u over twee zaken:
Op 11 juni organiseert de gemeente een bijeenkomst over de energietransitie van Plaswijck. De gemeente is bezig om te onderzoeken welke warmte-oplossingen kunnen leiden tot een aardgasvrij Plaswijck. En welke stappen daarvoor nodig zijn. Dit komt in een wijkuitvoeringsplan (WUP). Voor meer info zie https://www.gouda.nl/gouda-werkt-aan-de-stad/plaswijck-aardgasvrij/
Het verkenningsrapport is uitdrukkelijk een rapport van de gemeente. De Energiewerkgroep Watergras heeft meegelezen en het rapport van kritische opmerkingen voorzien.
Voor degenen, die meer willen weten: in de maanden mei t/m oktober staat het mobiele energieloket elke laatste woensdag van de maand bij Buurtcentrum van Noord, van 13.00 – 16.00 uur, waarbij de gemeente aanwezig is.





