Algemene Ledenvergadering 2018

Beste leden,

Hierbij nodigen wij u uit voor de jaarlijkse ledenvergadering van de Bewonersvereniging Watergras.

Op 5 april 2018 vindt de Algemene Ledenvergadering plaats.

Het is een belangrijke vergadering waar u zeker niet voor niets komt!

• We komen natuurlijk nog even terug op het fantastische 40-jarig jubileumfeest en u krijgt alle kans om te reageren en mee te denken over plannen in de volgende jaren.
  • Voorstellen voor nieuwe acties komen aan de orde en vragen om reactie van uw kant.
  • Woning: Collectieve actie voor dakgoten en boeiboorden
  • Sociale acties: ideeën zijn altijd welkom

Duurzaamheid:

• Behalve acties voor de woningen door onze bewonersvereniging, is er ook breder aandacht voor duurzaam wonen. Ook hiervoor hebben wij aandacht en informeren wij u over de mogelijkheden.
  • Daarnaast blijven we aandacht besteden aan het aspect Leefbaarheid in ruime zin (ontwikkelingen rond de Plaswijckweg)
  • Veiligheid en sociale controle in de wijk heeft het afgelopen jaar om grote aandacht gevraagd. Buurtpreventie heeft hier zeer actief op gereageerd. Het komt aan de orde, zodat u weet wat er speelt.

AED voor onze wijk.

• Sinds kort hebben we een AED (Automatische Externe Defibrillator) in de wijk die dag en nacht toegankelijk is. Het apparaat kan de redding zijn voor mensen met een hartstilstand. Wilt u weten hoe u het apparaat kunt gebruiken? Kom naar de vergadering of meldt uw interesse voor een reanimatiecursus speciaal voor de bewoners van de Water- en Grassenbuurt op info@watergrasgouda.nl.

Het bestuur gaat graag door met bovengenoemde zaken. Dit is echter afhankelijk van en kan alleen met inzet en enthousiasme van (vele) vrijwilligers uit onze wijk. Laten wij ons met elkaar inzetten voor een bloeiende Bewonersvereniging en een mooie fijne wijk om te wonen.

Datum: 5 april 2018

Plaats: De Prinsenhof

Adres: Anna van Meertenstraat 10, 2804 TL Gouda

Tijd: 19.30 uur (zaal open 19.15 uur)

Programma ALV, Jaarverslag 2017 en Notulen 2017 zijn verstuurd via MailChimp.